همانطور که میدانید ما در آزمون‎‌های خیلی سبز چند روز قبل از اینکه آزمون بخواد از بچه ها گرفته بشه یک سری فایل هایی در اختیار آنها قرار میدیم که اسم اونا رو گذاشتیم مرورنامه؛ الانم که مرورنامه های آزمون 10 شهریورماه به همه دانش آموزان ارائه شده و می تونن با رفتن به پنل کاربری خودشون توی سایت آزمون خیلی سبز به نشانی azmoon.kheilisabz.com مراجعه کنن و مرورنامه ها رو دریافت کنن. ولی ما خیلی کارو قراره براتون توی خیلی سبز ساده تر کنیم … منظورمون چیه؟ همین الان میتونید مرورنامه های رشته مورد نظر خودتون رو برای پایه دوازدهم یعنی آزمون 10 شهریورماه پایین همین پست دریافت کنید.

مرورنامه چیه؟

مرورنامه ها در واقع یک سری درسنامه های کوچیک شده طبق برنامه راهبردی تون توی آزمون خیلی سبز هستش که چند روز قبل از آزمون در اختیارتون قرار می گیره تا بهتون نهایت استفاده رو ببرین و برای آزمون خیلی بهتر از قبل آمادگی داشته باشید. همچنین در این مرورنامه ها میتوانید نمونه سوالات مطرح شده در آزمون پیش روی خودتان را ببینید تا بفهمین توی آزمونی که قراره بدین چه اتفاقی میخواد بیوفته.

مرورنامه های آزمون 10 شهریورماه

با کلیک بر روی رشته مورد نظر خودتون اون رو دانلود کنید.

 

 

 

شما با دانلود مرورنامه رشته مورد نظر خودتون میتونید به تمامی دروس ارائه شده در آزمون پیش رو دسترسی داشته باشید، کافیه فایل زیپ شده دانلود و آنرا بر روی رایانه یا تلفن همراه خود استخراج کنید تا به همه PDFها دسترسی کامل داشته باشید.

مرور نامه های آزمون ها شامل چه دروسی هستند؟

مرورنامه ها شامل دروس اختصاصی در هر رشته می باشد چرا که آزمون های خیلی سبز در راستای کنکور سراسری حرکت میکند برای آمادگی بیشتر شما دانش آموزان در ماراتن کنکور سراسری همچنین باید در نظر داشته باشید که آزمون های خیلی سبز شبیه ترین آزمون های کشور به آزمون کنکور سراسری می باشد و تنها آزمونی در سرتاسر کشور هست که از دو دفترچه مجزا کاملا شبیه به کنکور برگزار می کند.

شما برای ثبت نام کافیست کلیک کنید.

در نظر داشته باشید که در حال حاضر شما نمیتوانید برای آزمون شماره یک در پایه دوازدهم ثبت نامی داشته باشید چراکه از این آزمون گذشته است؛ همچنین دانش آموزان دهم و یازدهم در نظر داشته باشند که اولین آزمون های آنها در ابتدای مهرماه برگزار خواهد شد اما میتوانید از همین امروز ثبت نام خود را انجام داده و در آزمون های خیلی سبز ثبت نام کنید.